Distinctive Promo – amikor a zene végre a megfelelő fülekhez jut
Írta: Ostroml
Naponta több ezer új zenei kiadás jelenik meg – de hány jut el tényleg a megfelelő fülekhez?
A Distinctive Promo pontosan erre a problémára kínál megoldást: segít a független művészeknek és kiadóknak kitűnni a zajból, és valódi hallgatókhoz eljuttatni a zenéjüket – nem csak számokra, hanem hatásra építve.
A Distinctive Promo pontosan erre a problémára kínál megoldást: segít a független művészeknek és kiadóknak kitűnni a zajból, és valódi hallgatókhoz eljuttatni a zenéjüket – nem csak számokra, hanem hatásra építve.
Kikhez jut el a zene?
A stratégia középpontjában a hitelesített ízlésformálók állnak: DJ-k, rádiós szerkesztők, playlist kurátorok és korai befogadók, akik nemcsak meghallgatják, de reakciót váltanak ki – megosztják, játszák, vagy akár egy új trend elindítói lesznek.
Nem véletlenszerű, hanem célzott terjesztés
A Distinctive Promo személyes kapcsolatokra és évtizedes szakmai hitelességre épít. Ennek köszönhetően a promózott zenék sokkal nagyobb eséllyel kerülnek műsorba, listákra vagy visszajelzésre – és nem csak úgy „eltűnnek a tömegben”.
Technológia és visszajelzés – nem csak érzésre
A promóciós kampányokat analitika és mérhető adatok támogatják. A kiemelkedően magas megnyitási arány és felhasználói visszajelzések azt mutatják, hogy nemcsak eljut a zene, hanem valódi érdeklődést vált ki. A visszajelzések pedig segítik a művészeket és kiadókat finomítani a stratégiájukon.
A bizalom a kulcs
A Distinctive Promo mögött álló csapat több mint 60 évnyi zeneipari tapasztalattal rendelkezik – a stúdiótól az A&R-ön át a promóciós stratégiákig. Tudják, mit hallanak szívesen a döntéshozók, és azt is, hogyan tálalják úgy, hogy ne csak meghallgassák, hanem emlékezzenek is rá.
HOZZÁSZÓLÁSOK
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
LoginOLVASD EL EZEKET IS: