Spotify a levegőben – új korszak a United Airlines fedélzeti szórakoztatásában
Írta: Ostroml
A United Airlines és a Spotify együttműködése új dimenziót nyit a fedélzeti szórakoztatás világában. Több mint 130 000 képernyőn és 680 repülőgépen kap helyet a Spotify külön szekciója, amely zenéket, podcastokat és hangoskönyveketkínál az utasoknak.
Spotify zenei élmény a levegőben
A fedélzeten utazók több mint 450 órányi válogatott Spotify-tartalomhoz férhetnek hozzá, amelyhez mostantól Bluetooth-on keresztül saját fejhallgatóval is csatlakozhatnak. Ez az első alkalom, hogy ilyen sokféle és ekkora mennyiségű streaming tartalom válik elérhetővé a levegőben – ez egyedülálló újítás a légiközlekedésben.
Jövőbeli fejlesztések és technológiai kihívások
Bár jelenleg még nem lehet saját Spotify-fiókkal bejelentkezni, a tervek szerint 2026-tól ez a funkció is elérhető lesz, így minden utas hozzáférhet majd személyes lejátszási listáihoz is. Ian Geller, a Spotify üzletfejlesztési alelnöke hangsúlyozta, hogy céljuk elérni a hallgatókat a földön és a levegőben egyaránt.
Az új rendszer azonban még műholdas kapcsolatra támaszkodik, ami nem minden gépen elérhető, így az élmény eltérhet járatonként. Mindezek ellenére az együttműködés mérföldkő lehet a fedélzeti szórakoztatásban, amely hamarosan új iparági sztenderddé válhat.
HOZZÁSZÓLÁSOK
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
LoginOLVASD EL EZEKET IS: