OneMusic: Az elmúlt két hónap újrakezdése – A szélesebb elérés sikere a számok tükrében.
A OneMusick célja mindig is az volt, hogy széles közönséget érjünk el, nem pedig egy szűk szakmai magazinként működjünk. Bár időnként érkezik negatív kritika, a számok egyértelműen igazolják új stratégiánk sikerét.
Az múlt két hónapban figyelemre méltó organikus növekedést értünk el, amely 4,9 millió elérésnél tart. Ez egyértelműen azt mutatja, hogy az emberek nyitottak és érdeklődnek a OneMusick tartalmai iránt. Az elmúlt két hónapban nettó követőszámunk 6415-tel nőtt, ami 22,1%-os emelkedést jelent, így az oldal kedvelései mostanra elérték a 41 ezret.
Az elmúlt egy hónapban tartalmainkra 252.900 reakció érkezett, ami valószínűleg meghaladja az elmúlt 10 év összesített reakcióit. Ezt az eredményt aktív jelenlétünknek és rendszeres tartalomgyártásunknak köszönhetjük, hiszen napi 4-7 új tartalmat kínálunk, szemben a korábbi időszakban jellemző lemezlovas-képekkel és a havi, kéthavi kötelező cikkekkel.
Továbbra is azon dolgozunk, hogy egy igazán pezsgő zenei platformot hozzunk létre, amely minél több embert szórakoztat és szolgál ki.
Az múlt két hónapban figyelemre méltó organikus növekedést értünk el, amely 4,9 millió elérésnél tart. Ez egyértelműen azt mutatja, hogy az emberek nyitottak és érdeklődnek a OneMusick tartalmai iránt. Az elmúlt két hónapban nettó követőszámunk 6415-tel nőtt, ami 22,1%-os emelkedést jelent, így az oldal kedvelései mostanra elérték a 41 ezret.
Az elmúlt egy hónapban tartalmainkra 252.900 reakció érkezett, ami valószínűleg meghaladja az elmúlt 10 év összesített reakcióit. Ezt az eredményt aktív jelenlétünknek és rendszeres tartalomgyártásunknak köszönhetjük, hiszen napi 4-7 új tartalmat kínálunk, szemben a korábbi időszakban jellemző lemezlovas-képekkel és a havi, kéthavi kötelező cikkekkel.
Továbbra is azon dolgozunk, hogy egy igazán pezsgő zenei platformot hozzunk létre, amely minél több embert szórakoztat és szolgál ki.