Jay Lumen legfrissebb No1 dala Marokkóban is forgott
Jay Lumen legutóbbi zenei bombája a Body Language 3 héten át vezette a Juno bakelitlemezeladási listáját. Nem csoda, hogy a No1 track Jay marokkói fellépésén is felcsendült.
Manapság csak az igazán kiemelkedo zenei csemegék jutnak el bakelitlemezes megjelenésig, hiszen a kiadók általában igencsak spórolnak ezen a gyártási költségek minimalizálását szem elott tartva. Nem is csoda, hiszen a fizikai hanghordozók eladási adatai úgy általában a béka legnemesebb része alatt tanyáznak. Jay Lumen azok közé a nemzetközi DJ/Producerek közé tartozik, akik esetében a kiadók nem sokat gondolkoznak fizikai hanghordozó gyártásán. Neve garanciát jelent a sikeres kiadványokra, épp ezért majd minden dala megjelenik a digitális formátum mellett vinyl-en, de minimum CD-n.
Legutóbbi sikere a Body Language – amellett, hogy a legjobb DJ-k sorban pörgették a legnevesebb klubokban – az eladások során is bizonyított. A Beatport top chartját is majd egy hónapig erosítette a legjobbak között, ám az igazi meglepetést a bakeliteladások okozták mind a kiadónak, mind Jay-nek. A dal a megjelenés másnapján ugyanis azonnal elfoglalta a Juno stíluson belüli top100-as listájának elso helyét. Több mint három hétig vezette azt és a lemezek olyan hihetetlen ütemben fogytak a jelenlegi legismertebb online vinyl store-ból, hogy a kiadó kétszer is kénytelen volt újra feltölteni a raktárkészletet. A Juno raktárából ugyanis a Body Language lemezekbol tripla annyit vásároltak, mint amit a normál bakelitlemez eladások ismeretében kiadó várt volna. Olyan kiadványokat utasított maga mögé, mint John Digweed legfrissebb Bedrock mix CD-je, plusz az összes arról megjelent maxilemez, vagy a legfrissebb Sasha remix, de Robert Babicz, Oliver Moldan, vagy Guy J legújabb vinyljét is megelozte. A dal lassan egy hónap után is a legjobb 10 között szerepel.
Ezek után csoda, hogy Jay bármerre járt az országban, vagy a világon mindenhol pörgött a track? Abszolút nem és természetesen nem volt ez másképp legutóbbi külföldi fellépésén Marokkóban sem, ahol a szervezok kifejezetten kérték, hogy a Body Language feltétlenül pörögjön. Persze ez a buli is remekül sikerült, amihez nem csak a No1 dal, hanem Jay zseniális DJ vénája és a kinti élményekkel való feltöltodés is egészen biztosan hozzájárult.
„Alig pár nappal a marokkói fellépés elott tudtam meg a hírt, hogy a Body Language No1 lett, épp ezért a szó mindkét értelmében szárnyaltam örömömben az ország felé. Reméltem, hogy sikeres lesz, de messze túlszárnyalta az elvárásaimat. Próbáltam visszaidézni a 90-es évek techno hangzását a dallal, mely most ismét reneszánszát éli és utólag visszahallgatva jópár akkori banda lenyomata érzodik rajta, melyek inspiráltak. A szövege is kicsit provokatívra sikeredett, hiszen a „Push that girl” elég egyértelmu célzás. :) Ennek ellenére szerencsére senki nem botránkozott meg rajta, még a visszafogott muzulmán országokban lakók sem. Külön öröm, hogy egy ilyen egzotikus, varázslatos országban is, mint Marokkó alkalmam volt lepörgetni a nótát.”
A világ minden táján dübörgo No1 dalt Marokkó tehát elso kézbol hallhatta éloben Jay Lumentol.