Cikkek száma: 6788
onemusic logo

10 tény, amit garantáltan mindenki elhallgat előled a DJ bizniszről


Közel húsz, a zeneiparban eltöltött évvel és több, mint 300 megjelenéssel a háta mögött, a spanyol producer DJ, DR.KUCHO tulajdonképpen már azt mond és arról, amit csak akar…és mi épp ezért szeretjük!
Manapság az igazmondás és az őszinteség hiánycikknek számít, épp ezért olvassátok figyelmesen a következő pár sort! DR.KUCHO0 1: A legnagyobb különbség egy átlagos DJ és egy sztár DJ között egyedül a marketing. 2: Egy szórakozóhely népszerűsége fordítottan arányos a lemezlovasoknak kifizetett összeg nagyságával. 3: Az előző pont Ibizán és Miamiban teljesedik ki igazán, ahol bár hihetetlen, de az esetek többségében még a repülőjegyet és a hotelt sem hajlandóak kifizetni!! 4: A fellépések száma (átlagos DJ esetében) nem feltétlen egyenesen arányos a tehetségükkel vagy a sikerükkel, viszont fordítottan arányos a buliért elkért fizetés összegével. 5: Két fajta nagy kiadó létezik: • Az egyik, amelyik azért nagy, mert bár a zenéről semmit nem tud, azzal tisztában van, hogy hogyan lehet pénzt csinálni a zenéből. • A másik pedig, amelyik nem azért nagy, mert jó zenéket ad ki, hanem azért, mert sokat. 6: Ha egy DJ-t címlapon látsz, az nem azt jelenti, hogy pillanatnyilag ő a legnagyobb, hanem azt, hogy ő az, aki fizetett azért a pillanatért, hogy meglássad a címlapon. 7: A DJ magazinok nem arról írnak, ami fontos, vagy aktuális, hanem arról ami • Már kész hírként érkezik a már megszokott forrásukból (DJ, promóter, klub, manager) • Arról a hírről, ami egy zsíros csekk társaságában érkezik a laphoz • Arról a DJ-ről, aki a legtöbb eladást hozza majd a lapnak 8: Minél civilizáltabb egy ország, annál nagyobb a korrupció a zeneiparában, tehát annál kevésbé higgy annak, amit a média mond, vagy amit a rádió játszik. 9: Azok a válogatások, amiknek a címében az „IBIZA” vagy a „MIAMI” szócska szerepel, olyan dalokból állnak, amiket soha nem játszottak és soha nem is fognak játszani sem Ibizán, sem pedig Miamiban. 10: Ha valaki folyamatosan csak a szépről és a jóról mesél, az nem azt jelenti, hogy ki van békülve az egész világgal ( de hogyan is lehetne kibékülni a mai világunkkal??), mindössze csak azt, hogy szerinte minden más, amit mondana, rossz hatással volna az image-ére. Mielőtt pedig még duzzogni kezdenétek az olvasottak után, ne feledjétek, sosem a rossz hír hozója a hibás!

HOZZÁSZÓLÁSOK

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.

Login
OLVASD EL EZEKET IS:

REKLÁM

Katlan 2025