Cikkek: 9419 | Ma megjelent: 0
onemusic logo

A 7-Eleven betört a fesztiválpiacra – új korszak kezdődik a zenei szponzorációban


A világ egyik legismertebb kisbolt hálózata, a 7-Eleven új szintre emeli márkajelenlétét: először vált névadó partnerévé egy nagy nemzetközi zenei fesztiválnak. A pop-punk ikonikus eseménye, a When We Were Young ezentúl When We Were Young Presented by 7-Eleven néven fut, miután a cég stratégiai együttműködésre lépett a Live Nationnel. A szponzoráció részeként a fesztiválon megjelenik egy különleges, Slurpee-vel turbózott pihenőzóna is, amely a bolt hangulatát hozza el a Las Vegas-i rendezvény közepére.

De ez még csak a kezdet. A 7-Eleven már ott van a New York-i Governors Ball fesztiválon is, ahol Slurpee Street néven saját standon kínálnak ingyenes italokat és újdonságokat, mint a Fanta Zero Sugar Hibiscus Berry. Később a Rolling Loud Miami eseményen még interaktívabb installációval készülnek – a cél mindenhol ugyanaz: közvetlen kapcsolatot teremteni a fiatal zenerajongó közönséggel.

A háttérben pedig komoly stratégiai gondolkodás áll. A Live Nation és a 7-Eleven együttműködése nem csupán pénzügyi támogatást jelent a fesztiváloknak, hanem lehetőséget is az élményalapú márkaépítésre egy olyan közegben, ahol a közönség intenzíven keresi az új impulzusokat. A célcsoport világos: millenniumiak és Z generációsok, akik számára a zene és az életmód szorosan összefonódik.

Érdemes megjegyezni, hogy a 7-Eleven anyavállalata résztulajdonosa a japán Tower Recordsnak is, míg a Live Nation a közelmúltban terjeszkedett Ázsiában a Hayashi International Promotions felvásárlásával. Ez a partnerség tehát nemcsak a jelenről, hanem a globális jövőről is szól – és könnyen lehet, hogy a 7-Eleven neve hamarosan az Insomniac rendezvényein is visszaköszön majd, például az EDC vagy a Beyond Wonderland fesztiválokon.

A márkák és a kultúra találkozása új korszakba lépett: több Slurpee, több színpad, több közös élmény – és egyértelműen több zene a 7-Eleven égisze alatt.

HOZZÁSZÓLÁSOK

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.

Login
OLVASD EL EZEKET IS:

REKLÁM

Katlan 2025
Sneakerness
5. Szerencsi ARTÚR NAPOK