Az Universal Music Group (UMG) és a Spotify nagy dobásra készül!
Az Universal Music Group (UMG) és a Spotify nagy dobásra készül: egy új, exkluzív, magasabb áron elérhető prémium csomagon dolgoznak, amely a leglelkesebb zenerajongók számára kínálna különleges élményt. A Spotify vezérigazgatója, Daniel Ek korábban már bejelentette, hogy az új prémium előfizetés havi díja várhatóan 17 és 18 dollár között lesz, cserébe a felhasználók jobb hangminőséget és nagyobb kontrollt kapnak a zenei élményük felett.
Az UMG és más zenei cégek is új bevételi forrásokat keresnek a "szuperrajongók", vagyis a legelhivatottabb zenehallgatók körében, akik korábban a zenei kiadások jelentős részét generálták. Boyd Muir, a Universal pénzügyi vezetője szerint a leglelkesebb 20-30%-nyi zenerajongó korábban a rögzített zenei kiadások több, mint 70%-át adta. Bár a streaming szolgáltatások elérik ezt a közönséget, nem olyan hatékonyan, mint régen.
Jó példa erre a kínai Tencent Music Entertainment, amely már bevezetett egy prémium előfizetést, ami ötször annyiba kerül, mint a normál csomag, és sokan választották ezt az opciót. Az UMG úgy véli, hogy a globális piac is nyitott lenne egy ilyen exkluzív ajánlatra.
A Spotify már évek óta tervez egy "szuperrajongói" előfizetési szintet, amelyet először HiFi néven jelentettek be 2021-ben. Bár a projekt késlekedett, a vállalat továbbra is keresi az utat, hogy a legelkötelezettebb felhasználóknak különleges hallgatási élményt kínáljon.
Az új prémium szint nem csupán jobb hangminőséget és nagyobb kontrollt biztosítana a zenehallgatóknak. Olyan exkluzív előnyöket is tartalmazhatna, mint például korai hozzáférés az új zenékhez, reklámmentes hallgatás és személyre szabott ajánlások. A Spotify célja, hogy ezzel az új csomaggal még inkább magához vonzza és megtartsa a legértékesebb felhasználókat, miközben új bevételi forrásokat is teremt.
Az UMG és más zenei cégek is új bevételi forrásokat keresnek a "szuperrajongók", vagyis a legelhivatottabb zenehallgatók körében, akik korábban a zenei kiadások jelentős részét generálták. Boyd Muir, a Universal pénzügyi vezetője szerint a leglelkesebb 20-30%-nyi zenerajongó korábban a rögzített zenei kiadások több, mint 70%-át adta. Bár a streaming szolgáltatások elérik ezt a közönséget, nem olyan hatékonyan, mint régen.
Jó példa erre a kínai Tencent Music Entertainment, amely már bevezetett egy prémium előfizetést, ami ötször annyiba kerül, mint a normál csomag, és sokan választották ezt az opciót. Az UMG úgy véli, hogy a globális piac is nyitott lenne egy ilyen exkluzív ajánlatra.
A Spotify már évek óta tervez egy "szuperrajongói" előfizetési szintet, amelyet először HiFi néven jelentettek be 2021-ben. Bár a projekt késlekedett, a vállalat továbbra is keresi az utat, hogy a legelkötelezettebb felhasználóknak különleges hallgatási élményt kínáljon.
Az új prémium szint nem csupán jobb hangminőséget és nagyobb kontrollt biztosítana a zenehallgatóknak. Olyan exkluzív előnyöket is tartalmazhatna, mint például korai hozzáférés az új zenékhez, reklámmentes hallgatás és személyre szabott ajánlások. A Spotify célja, hogy ezzel az új csomaggal még inkább magához vonzza és megtartsa a legértékesebb felhasználókat, miközben új bevételi forrásokat is teremt.
HOZZÁSZÓLÁSOK
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
LoginOLVASD EL EZEKET IS: