Beyoncé új korszaka: ló helyett motoron érkezik
Írta: Ostroml
Beyoncé legújabb Levi’s-reklámja ismét felerősítette a rajongói találgatásokat: vajon a 'Cowboy Carter' után egy rockosabb zenei korszak következik? Az augusztus 4-én bemutatott reklám a legutóbbi album country-vonalát viszi tovább, de a befejezése épp az ellenkező irányba mutat.
A videóban Beyoncé különböző klasszikus amerikai jelenetekben tűnik fel – biliárdozik Timothy Olyphant oldalán, egy dinerben szolgál fel, majd egy mosodában gyémántokat tisztogat. A záró képsorok azonban teljes fordulatot vesznek: a díva glam-rockos öltözetben, motorra pattanva távozik, mintha egy új karakterbe bújna.
Ez a váltás jól illik ahhoz a háromrészes projekthez, amit az énekesnő már 2022-ben bejelentett. Az első fejezet a tánczenei 'Renaissance', a második a country világába merülő 'Cowboy Carter' volt, amelyen Dolly Parton és Willie Nelson is közreműködtek. A rajongók most biztosra veszik, hogy a következő rész rockos hangzást hoz.
A reklámban megjelenő dátumok és időpontok rejtett utalásokkal is szolgálhatnak, ezért a rajongók már elméleteket gyártanak. A lóhátról motorra váltás is szimbolikus: Beyoncé a 'Cowboy Carter' borítóján még lovon ült, most viszont sötét sminkben és rockos szettben tűnik fel.
A rock műfaj nem lenne ismeretlen terep számára: korábban Prince-szel is dolgozott, és Tina Turnerrel való kapcsolata is erősen kötődik ehhez a világhoz. Bár hivatalos bejelentés még nincs, Beyoncé új imidzse és a vizuális jelek egyértelműen egy új, karakteresebb fejezet kezdetét vetítik előre.
HOZZÁSZÓLÁSOK
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
LoginOLVASD EL EZEKET IS: