Cikkek: 9365 | Ma megjelent: 27
onemusic logo

Billy McFarland eladná a Fyre Festival márkát – jön a második felvonás?


Úgy tűnik, új fejezet kezdődhet a hírhedt Fyre Festival történetében. A botrányairól elhíresült esemény megálmodója, Billy McFarland bejelentette: eladná a teljes Fyre-brandet, beleértve a névhasználati jogokat, a digitális eszközöket és az egész online örökséget is. Szerinte a márka túlnőtt rajta, és itt az ideje, hogy egy profi, független csapat vegye át az irányítást.

McFarland állítása szerint a Fyre mára „az egyik legerősebb figyelemfelkeltő motor lett a világon”, és hisz benne, hogy egy új üzemeltető ki tudná aknázni a benne rejlő lehetőségeket – akár újabb, valóban megvalósult fesztivál formájában is.

Karibi visszatérés körvonalazódik

A Fyre Festival második felvonása már tervben van – legalábbis McFarland szerint több karibi helyszín is „lelkesen” fogadná az eseményt, és elmondása alapján már meg is van az ideális hely. A szervező azonban ezúttal hátrébb lépne, és a tervezést egy új, hiteles csapatra bízná, hogy ne ismétlődjön meg a 2017-es katasztrófa.

Aki nem emlékezne: az első Fyre Festival minden idők egyik legnagyobb zenei rendezvénykudarcává vált. A luxusnak ígért élmény helyett lepusztult sátrak, szervezetlenség és instant pánik fogadta a résztvevőket – mindezt világszerte bemutatta a Netflix híres dokumentumfilmje is.

McFarland most abban bízik, hogy az új vezetés vissza tudja állítani a brand hitelét, és végre valódi, szórakoztató, nem mellesleg legálisan lebonyolított eseményekkel erősíti meg a Fyre nevét a globális piacon.

HOZZÁSZÓLÁSOK

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.

Login
OLVASD EL EZEKET IS:

REKLÁM

Sneakerness
5. Szerencsi ARTÚR NAPOK
Katlan 2025