Cikkek: 8201 | Ma megjelent: 0
onemusic logo

Új korszak kezdődik a Brooklyn Mirage életében: frissítések és vendégélmény-központú reformok


A Brooklyn Mirage, New York egyik legismertebb zenei helyszíne, amely a világ élvonalbeli DJ-it és előadóit vonzza, hamarosan komoly átalakuláson megy keresztül. Az új vezérigazgató, Josh Wyatt reformokat vezet be, amelyek célja, hogy a helyszín ne csak világszínvonalú koncertek otthona maradjon, hanem még vendégbarátabbá és átláthatóbbá is váljon.

Új irányvonal: élmény, biztonság és közösségépítés

A Mirage az elmúlt években legendás neveket vonultatott fel, köztük Carl Coxot, John Summitot és a Swedish House Mafiát, de sok látogató szerint a szigorú biztonsági intézkedések és a zsúfoltság néha rontotta az élményt.

Wyatt három kulcsfogalom – bizalom, átláthatóság és elszámoltathatóság – mentén kívánja fejleszteni a helyszínt. A személyzet új vendéglátási tréninget kap, a biztonsági személyzet kevésbé katonai jellegű megjelenéssel dolgozik majd, így barátságosabb légkört teremtenek a látogatók számára.

Látvány és technológiai megújulás

A dizájnfrissítések közé tartozik a 360°-os vizuális élmény bevezetése, amely a korábbi statikus videófalat váltja fel. Az új belsőépítészeti megoldások segítik a gördülékenyebb közlekedést, hogy a látogatók könnyebben elérjék a bárokat és mosdókat, csökkentve ezzel a torlódásokat.

Vendégélmény és közösségi visszajelzés

A Brooklyn Mirage csapata nagyobb hangsúlyt fektet a közösségi médián keresztüli interakcióra, hogy a látogatók könnyen visszajelzést adhassanak az élményeikről – legyenek azok pozitívak vagy negatívak. Wyatt szerint a közösségépítés a kulcs a hosszú távú sikerhez, ezért a szervezők aktívan figyelik a látogatók észrevételeit.

Az új szezon május 1-jén indul, és a frissítések célja, hogy a Brooklyn Mirage még vonzóbb és vendégközpontúbb helyszínné váljon.

HOZZÁSZÓLÁSOK

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.

Login
OLVASD EL EZEKET IS:

REKLÁM

Katlan 2025