Erősen indította az évet a DEAG: 17%-os bevételnövekedés, 6,9 millió eladott jegy
Írta: Ostroml
A németországi székhelyű DEAG (Deutsche Entertainment AG) 2025 első félévében kimagasló eredményeket produkált: a vállalat bevétele 17,1%-kal emelkedett, elérve a 155,4 millió eurót, amit főként a nagyszabású élő turnéknak és a jegyértékesítési szektor erősödésének köszönhet. A sikeres koncertsorozatok sorát olyan sztárok neve fémjelezte, mint Ed Sheeran, Sam Fender, Iron Maiden, Judas Priest vagy Lenny Kravitz, de a Cirque du Soleil és a Harlem Globetrotters is hozzájárultak a kiemelkedő számokhoz.
A DEAG jelentős figyelmet fordított terjeszkedési stratégiájára is: a cég a „Buy & Build” modell mentén felvásárolta az olasz MC² Live teljes tulajdonrészét, valamint többségi részesedést szerzett a német black mamba Event & Marketing GmbH vállalatban. Ezekkel a lépésekkel a DEAG célja, hogy erősítse jelenlétét az európai fesztiválpiacon és új régiókban.
A vállalat élő turné részlege különösen látványos fejlődést mutatott: 49%-os növekedést értek el, ami 110,9 millió eurós bevételt jelent. Emellett a jegyértékesítés is erősen teljesített: 6,9 millió eladott jegy félév alatt, ami 19%-kal több, mint az előző év azonos időszakában. A cél az, hogy az év végére elérjék a 12 milliós jegyeladást, ezzel tovább erősítve piaci pozíciójukat.
A DEAG vezérigazgatója, Detlef Kornett, kiemelte: a jól megválasztott stratégiai döntések és a piaci növekedés biztos alapot teremtenek nemcsak 2025 második felére, hanem a hosszú távú fejlődésre is. A vállalat továbbra is a fesztiválpiac, a jegyértékesítési szegmens és az új európai piacok meghódítására összpontosít, kihasználva a jelenlegi lendületet.
HOZZÁSZÓLÁSOK
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
LoginOLVASD EL EZEKET IS: