Cikkek száma: 6788
onemusic logo

Egy új Heineken-felmérés rávilágít arra, hogy a koncerteken egyre többen inkább a filmezésre koncentrálnak a pillanat megélése helyett.


A felmérés szerint az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban és Hollandiában élő Z generációs és milleniális okostelefon-használók 55%-a inkább videókat készít, mintsem hogy igazán átélje az élményt. A kérdés megosztja az embereket: Tegyük el a telefont a koncert alatt, vagy készítsünk felvételeket? Egyesek szerint a telefonoknak nincs helye a koncerteken, mások minimálisra korlátoznák a használatukat, míg vannak, akik szabadon filmeznének. A Heineken felmérése azonban azt mutatja, hogy sokan inkább a videók készítésére összpontosítanak.
A Heineken új alkalmazása, a Boring Mode, mostantól elérhető, és segít az élményre fókuszálni azáltal, hogy egy előre beállított időre blokkolja az appokat, értesítéseket és a kamera használatát. Az alkalmazást az ADE-n (Amsterdam Dance Event) is tesztelték, ahol a felmérés eredményeit bemutatták. Az 5000 okostelefont használó, nagykorú Z generációs és milleniális válaszadó közreműködésével készült kutatásból kiderült, hogy 60% tisztában van azzal, hogy jobban élvezné az eseményt, ha eltenné a telefonját. A megkérdezettek 41%-a pedig bosszantónak találja, ha a közönségben mindenhol telefonokat lát. Érdekes módon mindössze 13% nézi vissza a felvételeit.
Bár nincs egyértelmű megoldás, a legjobb, ha nem áldozzuk fel az élményt a képernyőn való rögzítésért. Találjuk meg az egyensúlyt, hogy átélhessük a koncertet, de később is felidézhessük az emlékeket.
HOZZÁSZÓLÁSOK

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.

Login
OLVASD EL EZEKET IS:

REKLÁM

Katlan 2025