Eric Prydz új szintre emeli a Holosphere-t – bemutatkozott az UNVRS Ibizán a 2.0-ás verzió
Írta: Ostroml
Hat év telt el azóta, hogy a Holosphere 2019-ben lenyűgözte a Tomorrowland közönségét, és most Eric Prydzvisszatért, hogy ismét átírja a látványshow-k szabályait. A svéd DJ és producer exkluzív interjúban mesélt arról, hogyan született meg a Holosphere 2.0, amely az UNVRS Ibiza heti rezidenciájának központi eleme lett.
Az első Holosphere ikonikus státuszt ért el, ám a 2019-es Tomorrowland közepén egy színpadösszeomlás során megsemmisült. Prydz és csapata előtt ott állt a döntés: újjáépítik az eredetit, vagy új fejezetet nyitnak? „Nem igazán éreztük magunkénak, amit korábban csináltunk, ezért úgy döntöttünk, hogy előre lépünk” – mondta Prydz, hangsúlyozva a haladás fontosságát.
Az új verzió egy 26 láb magas, átlátszó LED-gömbben kapott helyet, amely hologramokat és űr ihlette vizuális elemeket vetít a DJ köré. „Bezárnak oda, elég klausztrofób” – viccelődött Prydz, hozzátéve, hogy a konstrukció milliméter pontos beállításokat igényelt, és még az utolsó napokban is folyt a finomhangolás. „Valószínűleg egy pakli kártya is elférne a szerkezet és a padló között” – jegyezte meg a precíz illesztésről.
Érdekesség, hogy Prydz nemrég 20 év után először játszotta el a 2004-es Call on Me slágerét egy austin-i fellépésen – teljesen spontán módon. „Ez szinte vicc volt… Ugyanabban a hangnemben volt, mint az aktuális track, így egyszerűen csak lejátszottam” – mesélte.
A Holosphere 2.0 azonban jóval több, mint egy látványos DJ szett: Prydz szerint ez önálló művészeti forma, amely heti rendszerességgel arénaszintű produkciót visz egy éjszakai klubba. Már készül egy még nagyobb, 10 méteres változat is, amely egy nemzetközi aréna turné fő attrakciója lesz.
A Holosphere 2.0 újra bebizonyítja, hogy Eric Prydz nemcsak előadja az elektronikus zenét, hanem újradefiniálja, hogyan élhetjük át – a látvány, a technológia és a zene tökéletes összhangjában.
HOZZÁSZÓLÁSOK
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
LoginOLVASD EL EZEKET IS: