LimeWire megszerezte a Fyre márkát
Írta: Ostroml
Újabb fordulatot vett a zenei világ egyik legnagyobb botránymárkája: kiderült, hogy a Fyre Festival márka új tulajdonosa nem más, mint a kétezres évek egyik legismertebb – és hírhedt – fájlmegosztója, a LimeWire. A bejelentést maga a cég tette közzé az Instagramon: „Nagy hír: a Fyre Festival hivatalosan is a LimeWire tulajdonába került. Mi baj történhetne?”
Az irónia nyilvánvaló: a világ egyik leglátványosabban kudarcba fulladt fesztiválja, valamint az a platform, amelyet a felhasználók sokszor vírusokkal azonosítottak, most egy tető alá került. A LimeWire szerint azonban szó sincs a múlt hibáinak megismétléséről: „A márkát és a mémjét hozzuk vissza az életbe – ezúttal valódi megvalósítással.”
A licitálás során még Ryan Reynolds is versenyben volt ügynökségével, a Maximum Efforttal, de végül alulmaradt. A Deadpool-sztár természetesen szarkasztikus megjegyzést fűzött az ügyhöz: „Gratulálok a LimeWire-nek... Várom, hogy részt vehessek az első rendezvényükön, de viszem a saját vízkészletemet.”
Julian Zehetmayr, a LimeWire vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy a Fyre név nem fesztiválként tér vissza, hanem egy újragondolt formában, amely túlmutat a digitális világon és valós élményeket kínál. A LimeWire az utóbbi években már komoly átalakuláson ment keresztül: NFT piactérként indult újra, nemrégiben pedig elindította az AI Music Studio-t, amellyel a kreatív tér demokratizálását tűzte ki célul.
A két hírhedt név találkozása így egyszerre bizarr és ígéretes – kérdés, hogy a LimeWire képes lesz-e valóban új értelmet adni a Fyre márkának, amely eddig leginkább egy soha meg nem valósult álom és egy internetes mém szimbóluma volt.
HOZZÁSZÓLÁSOK
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
LoginOLVASD EL EZEKET IS: