Cikkek: 17669 | Ma megjelent: 51
onemusic logo

Gwen Stefani vallási appet reklámoz – nagy port kavart a Hallow-kampány

Írta: Ostroml

Gwen Stefani új kampánya ismét megosztotta a közvéleményt. A No Doubt egykori énekesnője ezúttal a Hallow nevű vallási alkalmazást reklámozza, amelyet több kritikus is abortuszellenes tartalmakkal hozott összefüggésbe. Az éves előfizetésért 69,99 dollárt kérő app a popsztár ígérete szerint segít „közelebb kerülni Istenhez”, különösen az adventi és karácsonyi időszakban.

A kampány reklámfilmjében Stefani fehér ruhában, keresztet viselve arra buzdítja követőit, hogy töltsék le az alkalmazást, és csatlakozzanak hozzá a mindennapi imákban. Szerinte az advent időszaka kiváló alkalom arra, hogy „lassítsunk, elmélkedjünk és helyet adjunk Jézusnak a szívünkben”.

A rajongók reakciói azonban erősen megoszlottak. Többen kiemelték, hogy a Hallow szoros kapcsolatban áll JD Vance alelnökkel, valamint a konzervatív befektetőként ismert Peter Thiellel, és hogy az appban abortuszellenes imák is szerepelnek. Matt Bernstein, a A Bit Fruity podcast házigazdája egyenesen úgy fogalmazott: a Hallow „fizess az imáért” platform, és Stefani részvételét puszta pénzügyi motivációnak tartja.

A kritika mellett akadtak olyanok is, akik megvédték az énekesnőt, szerintük a felháborodás túlzás, és mindenkinek joga van a saját spirituális útját képviselni. A kampány körüli vita közben Stefani éppen fontos időszakba lép: újraegyesül a No Doubt-tal, és hamarosan Las Vegasban kezdi meg rezidenciáját.

A Hallow-reklám így nemcsak a popsztár hitbéli üzenetéről szól, hanem arról is, hogyan hat egy vallási platform támogatása egy popikon karrierjére egy rendkívül megosztott kulturális közegben.

Találj egy eseméyt

Böngéssz az események között, és szerezz új élményeket!

Események
Töltsd fel az eseményedet

Értékesítsd a jegyeidet a OneTicketen!

Esemény létrehozása
HOZZÁSZÓLÁSOK

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.

Login
OLVASD EL EZEKET IS:

REKLÁM

Nico Moreno at Arzenal