Új korszak kezdődik: az iHeartMedia és a TikTok közös podcast- és rádióhálózatot indít
Írta: Ostroml
Az iHeartMedia és a TikTok bejelentették, hogy többplatformos együttműködésbe kezdenek, amellyel új szintre emelik közös projektjeiket. A partnerség részeként a két vállalat új podcast hálózatot indít, közös rádióállomást hoz létre, és élő eseményeket is szervez, hogy a TikTok kreatív energiáját az iHeartMedia hatalmas elérésével ötvözze.
A TikTok Podcast Hálózat keretében több mint 25 új, TikTok-kreatorok által vezetett műsor indul, amelyek audio- és videóformátumban is elérhetők lesznek. Ezeket a programokat a legújabb technológiával felszerelt, új stúdiókban Atlantában, New Yorkban és Los Angelesben rögzítik, ahol az alkotók professzionális környezetben dolgozhatnak.
Az iHeartMedia a podcastokat saját platformjain, valamint más népszerű hallgatóhelyeken is terjeszti, míg a TikTok rövid promóciós klipekkel segíti a tartalmak felfuttatását.
A TikTok Radio különleges koncepciót hoz: a hallgatók úgy érezhetik majd, mintha a TikTok feedjén görgetnének – de ezúttal fülükkel. A rádióállomás olyan szegmenseket is kínál, mint a „Behind-the-Charts” vagy az „On The Verge”, ahol feltörekvő előadók és virális trendek kerülnek fókuszba.
A partnerség a zenei eseményeket is új szintre emeli: a TikTok és az iHeartMedia közös rendezvényei lehetőséget adnak arra, hogy márkák, kreatorok és előadók találkozzanak a legnagyobb színpadokon.
Rich Bressler, az iHeartMedia elnöke szerint ez az együttműködés „összekapcsolja a TikTok kulturális energiáját az iHeartMedia páratlan elérésével”, míg Dan Page, a TikTok globális vezetője úgy fogalmazott: „Új lehetőségeket nyitunk meg a kreatorok és márkák számára, hogy túllépjenek a TikTok platformján, és még szélesebb közönséget érjenek el.”
HOZZÁSZÓLÁSOK
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
LoginOLVASD EL EZEKET IS: