Cikkek száma: 6797
onemusic logo

JON RUNDELL Biográfia


Pályafutásának 1996-os kezdete óta Jon nemcsak az Egyesült Királyság legjobb klubjaiban és rendezvényein lép fel, hanem manapság már Európa-szerte a promoterek nagy kedvence akik a kontinens legkedveltebb fesztiváljaira és megapartijaira invitálják. Egyedi és változatos stílusa rengeteg rajongót szerzett neki az évek során. Karrierjének kezdetén az Amato Distributionnél dolgozott, majd társaival megalapította a világhírű letöltőoldalt, a Trackitdown.net-et. Innentől kezdve menedzselte Carl Cox legendás kiadóját, az Intec Recordst. Globális rálátása a zeneiparra nagyban segíti dj karrierjét, hiszen mindenkinél hamarabb képes felismerni a minőségi produkciókat. Saját munkái közül a „Dirty Disco” volt az, mely felkeltette Carl Cox figyelmét és az Intec Records csapatához kötötte Jon-t, ezzel folyamatos fejlődési lehetőséget kínálva neki. A kiadványra rengetegen felkapták a fejüket, így kétség sem férhetett hozzá, hogy Jon-nak helye van a labelnél, így újabb munkái is itt jelentek meg, köztük egy remix Carl Cox fantasztikusan sikeres szerzői albumán, mely a „Second Sign” címet kapta. Jon alátámasztotta tehetségét, szakmai és közönségsikerben fürödve dolgozott tovább, bebizonyítva hogy képessége túlmutat a gyilkos zenék készítésén. Dj-ként remek érzékkel rendelkezik ahhoz, hogy tudja, mitől indul be közönsége, és ezt a hangulatot képes belevinni saját megjelenéseibe. Az évek során olyan techno labeleknél megjelent zenékért felelős, mint az Intec, a Hardasfunk vagy Trevor Rockliffe Mentor Records kiadója. Okos, funky techno hangzása volt az, amire a szcéna felfigyelt és követendő példává emelte. Szakmai érése során rengeteget kísérletezett ezzel a hangzással, mely igencsak előnyére vált – alattomos basszusok és őrült dallamok jellemezik táncparketteket romba döntő produkcióit. Manapság már világszerte elismerik munkáját, hiszen az elektonikus zene szinte minden válfajában keresi a lehetőségeket önmaga kifejezésére. Egyik legendás támogatója Paul van Dyk, aki a Sebastian Legernek készített „Bad Clock” remix és „Olskool” című zenéi után szerződtette le saját labeléhez, a Vandit Digitalhoz, ahol hamarosan megjelent a „What is it” és az „Our Floor”, majd nem sokkal később a „Turntable Knights” és a „Taking Time”. A későbbiekben PvD felkérte hogy készítsen egy remixet egy saját zenéjéhez, mely a „Hands on Inbetween” című szerzői albumán jelent meg, ez volt a „Detournement”. 2008 Jon eddigi legpörgősebb éve volt és pihenni azóta sincs ideje. Az év végén remixe a „Devilfish – Man Alive” című trackhez elképesztő hat hétig vezette a Beatport techno toplistáját, és a második helyet szerezte meg az összesített listán. Közben Sander Van Doorn Doorn Recordsánál megjelent „Dawn Raid” című zenéje, melyet Sander maga is remixelt. De ez még nem minden! További megjelenésekkel színesítette a Teggno, Spinnin’ és Baroque címkék palettáját. Jelenlegi kötelezettségei közül kiemelkednek Oliver Moldan, Axel Karakasis, Jeton, a Bush Records, a Suara és a Nervous Records felkérései. A folyamatos remix munkák és friss, saját produkciók állandóan előtérben tartják nevét, és gondoskodnak róla,hogy mindig legyen valami, ami okán megemlíthetjük. Aktuális dj felkérései azt mutatják, hogy ezen a téren is jelentősen előrelépett az idők során. Európai körútjai alkalmával olyan helyeken lépett fel, melyek a tánczene bölcsőinek számítanak, úgymint a londoni Matter, Koko, Air, Sankeys, vagy a Privilege és a Space Ibizán. Világkörüli utazása során eljutott a Big Day Out és Future Music Festival turnéira is Ausztráliában, ahol gyakran 20.000 ember előtt zenélt. Természetesen bejárta az Egyesült Államokat és Kanadát is, ezen útjai során többek közt eljutott a New York-i Cieloba és Pachaba. A promoterek már biztosra mennek, mikor meghívják az általuk szervezett fesztiválokra, hiszen tisztában vannak képességeivel, mellyel masszív tömegeket képes megmozgatni. Így eshetett meg hogy olyan megarendezvényeken is őrjítette a közönséget, mint a Global Gathering, a Dance Valley, az Ultra Music Festival, a Sonar, a Future, a Creamfields Europe, az EH1 Music Festival vagy a Tomorrowland. Carl Cox remekül összegez: „John egy ékkő a koronán. Fantasztikusan érzi a tömeget és a zenét. Számomra is óriási támaszt jelent. Csak állítsd ki 30.000 ember elé és tudni fogja a dolgát. Remekül melegíti be a közönséget, mindig megvitatjuk nagyjából mit fogunk játszani, ezek után kiáll és teszi a dolgát. Jelen pillanatban sokkal jobb, mint a legtöbb top DJ aki most eszembe jut.” LINKEK: https://www.jonrundell.com https://www.myspace.com/jonrundell
HOZZÁSZÓLÁSOK

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.

Login
OLVASD EL EZEKET IS:

REKLÁM

Katlan 2025