Milyen zenét hallgatna ma Petőfi Sándor?
Összeállt a Kreatív Csoport által szervezett Brand & Music 2 konferencia végleges programja. Kutatások a magyarok zenefogyasztási szokásairól, jövendőmondás, magyar zenei startupok bemutatkozása, tehetségkutatás és nemzetközi előadók.
Véglegessé vált a Kreatív Csoport által május 30-án tartott Brand & Music 2 konferencia programja. Míg a tavalyi első, Alexander Bard és Ralf Lürsdorf húzónevekkel megtartott konferencia a zene és a márkák lehetséges kapcsolódási pontjaira helyezte a hangsúlyt, idén a vezérfonál az, hogy mit, hogyan és min hallgatunk, és mit hogyan és min fogunk hallgatni öt-tíz év múlva. A Brand & Music 2 két nemzetközi sztárelőadója Joeri van den Bergh és Bartosz Witak lesznek. Joeri van den Bergh az InSites Consulting alapító tanácsadója, a How Cool Brands Stay Hot – Branding and Generation Y című könyv társszerzője Mathias Behrerrel, az MTV North Europe alelnökével közösen. A könyvet 2011-ben az Év marketingkönyvének választották. Joeri arról fog beszélni, hogy a 18 és 29 évesek körében hogyan lehet megmaradni menő márkának, a hirdetők hogyan ne váljanak cikivé a korosztály szemében és hogy ennek mi köze van az ügyfelek zenei ismereteihez. Bartosz Witak, a Viacom kelet-európai vezérigazgatója a régió zenecsatornáiról és azok lehetőségeiről, a zenecsatorna-szegmens átalakulásáról, a zenei tartalmak életbenmaradásáról beszél majd. Rajtuk kívül előadást tart még: Klenovszki János és Sági Ferenc (NRC piackutató) az online-offline zenehallgatásról és rádiózásról, Győri Adél (Millward Brown – TGI piackutató) a fiatalok zenei ízlésének határvonalairól, Székely Levente (Kutatópont, kutatási igazgató) arról, hogy a zenét halljuk-e vagy egyben hallgatjuk is, Kitzinger Dávid (Artisjus) az online zenei szolgáltatások problémáiról és lehetőségeiről, Kovács Tamás (Magyar Telekom, marketingszakértő) arról, hogy a nagyvállalatoknak milyen zenei tematika mellé érdemes állniuk, Bíró Attila (Mediator Group, ügyvezető) a Nestonról, Ágoston László (Moltopera, társulatigazgató) a reklám és a zene összefonódásairól, és Szabó Stein Imre (MüPa, stratégiai kommunikációs tanácsadó) a Művészetek Palotája részvételéről a zenei tartalomgyártásban. Tehetségkutatás és zeneipar témában kerekasztalbeszélgetésen vesz részt Molnár Gábor, a Gold Record ügyvezetője, Schiwert-Takács László, az X-Faktor főszerkesztője, Peremenczky Krisztina, a Universal Music marketingigazgatója és Goneth Jácint, az UP Advertising ügyvezetője. A beszélgetést Rónai András, a Quart szerkesztője moderálja. Ezen kívül nemzetközileg is elismert magyar zenei startupok, a Dragontape, a Mixgar és a Zenecenter is bemutatkozik. A konferencia május 30-án lesz az Öböl Ház rendezvényközpontban, a Kopaszi gáton. A konferencia főtámogatója a Magyar Telekom, szakmai médiapartnere pedig a Recorder zenei magazin. Az eseményre itt lehet regisztrálni.HOZZÁSZÓLÁSOK
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
LoginOLVASD EL EZEKET IS: