Cikkek: 7121 | Ma megjelent: 15
onemusic logo

Netflix és az NFL: Történelmi karácsonyi gameday siker


Netflix és az NFL most történelmet írtak. A karácsonyi gameday alkalmával a Netflix két NFL mérkőzést közvetített, amelyek az amerikai streaming történelemben rekordokat döntöttek, bizonyítva, hogy a futball és a karácsonyi hangulat kéz a kézben járhat.

Rekorddöntő számok
A számok magukért beszélnek, hiszen a Netflix két, valaha volt legnézettebb NFL mérkőzést szállított:
  • Ravens vs. Texans: 24,3 millió néző
  • Chiefs vs. Steelers: 24,1 millió néző

Mindkét mérkőzést közel 65 millió egyedi amerikai néző követte figyelemmel, a Nielsen adatai szerint. A Ravens-Texans meccs csúcspontját Beyoncé félidei előadása jelentette, amely több mint 27 millió nézőt vonzott – ez a legnagyobb karácsonyi napi közönség egy NFL mérkőzés számára a Nielsen feljegyzései óta.

Fiatal nézők bevonása

A Ravens-Texans meccs az áhított 18-34 éves korosztály körében is rekordot döntött, hiszen 5,1 millió amerikai néző követte figyelemmel. Egyértelmű, hogy a Netflix hatalmas lépést tett a futball fiatal, streaming-orientált közönséghez való eljuttatásában.

A közösségi média felbolydulása

Nemcsak a nézőszámok voltak lenyűgözőek. Beyoncé félidei show-ja felrobbantotta a közösségi médiát, világszerte a #BeyonceBowl trendet generálva, amely még a #Christmas-t is megelőzte az X-en (korábban Twitter). Előadása után a Netflix uralta az amerikai trendeket, a 12 vezető téma közül 10-et birtokolt. Globálisan pedig az #NFLonNetflix trendelt olyan országokban, mint Ausztrália, Németország és Brazília, bizonyítva az NFL világszerte növekvő népszerűségét.
Ez a monumentális esemény a CBS Sports, az NFL Media és az EverWonder Studio együttműködésével jött létre. A mérkőzés produkcióját a CBS Sports végezte, míg az NFL Media a meccs előtti, utáni és a stúdió félidei közvetítésért felelt. A Netflix tartalomigazgatója, Bela Bajaria és az NFL ügyvezető alelnöke, Hans Schroeder is izgatottságának adott hangot a siker kapcsán, történelmi pillanatnak nevezve azt mindkét szervezet számára.
„Tagjainknak ezt a rekorddöntő napot két NFL mérkőzéssel elhozni volt a legjobb karácsonyi ajándék, amit adhattunk.” – Bela Bajaria, Netflix CCO
Ez még csak a kezdete a Netflix három szezonra szóló partnerségének az NFL-lel, hogy karácsonyi napi mérkőzéseket közvetítsenek. Az ilyen robbanásszerű debütálás után a rajongók már most izgatottan várják, mit tartogat a következő két év. Vajon a Netflix még interaktívabb funkciókat vagy exkluzív félidei show-kat vezet be? Egy biztos: ez a partnerség átalakítja, hogyan élhetjük át a futballt.
Ez a történelmi karácsonyi gameday bizonyítja, hogy a Netflix merész lépése az élő sportok világába több, mint kísérlet – ez egy játékváltó. Az NFL partnerség rekorddöntő nézettséget hozva a Netflix megmutatja potenciálját, hogy átalakítsa, hogyan kapcsolódnak a rajongók a sportokhoz, ötvözve a szórakozást, az interaktivitást és a globális elérhetőséget. Ahogy több ilyen partnerség születik, világos, hogy a streaming óriás új teret hódít meg a sportvilágban, izgalommal töltve el a rajongókat a jövőbeni lehetőségek iránt.
HOZZÁSZÓLÁSOK

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.

Login
OLVASD EL EZEKET IS:

REKLÁM

Katlan 2025