Netflix "Squid Game" rave-et szervez London legnagyobb táncparkettjén, a Drumshedsben!
Így szerezhetsz jegyet a "Squid Game 2: The Rave" ingyenes eseményre!
Készülj fel egy rendhagyó, adrenalinban gazdag Squid Game éjszakára: Netflix egyetlen estére átalakítja a legendás Drumshedset, hogy életre keltse a sorozat feszültségekkel teli világát.
A Drumsheds, ami korábban egy hatalmas IKEA raktár volt Észak-Londonban, ma már a város legnagyobb éjszakai klubja, amely 15 000 embert képes befogadni. Az eseményre látogatók lüktető elektronikus zenére számíthatnak, és olyan lebilincselő élményekre, melyek tökéletesen visszaadják a halálos játékok feszültségét, amely világszerte lebilincselte a közönséget 2021-ben.
Az élményt tovább fokozza a koreai utcai ételkínálat és számos interaktív program, ami szinte életre kelti a sorozat intenzitását – és az egész este teljesen ingyenes!
A rave december 18-án lesz, pont a második évad Netflix-premierje előtt, amely december 26-án debütál. A Squid Game jelenleg a streaming szolgáltató legnézettebb sorozata, hiszen az első 28 nap alatt több mint 1,65 milliárd órát nézték a 2021-es szeptemberi bemutatót követően.
Készülj fel egy rendhagyó, adrenalinban gazdag Squid Game éjszakára: Netflix egyetlen estére átalakítja a legendás Drumshedset, hogy életre keltse a sorozat feszültségekkel teli világát.
A Drumsheds, ami korábban egy hatalmas IKEA raktár volt Észak-Londonban, ma már a város legnagyobb éjszakai klubja, amely 15 000 embert képes befogadni. Az eseményre látogatók lüktető elektronikus zenére számíthatnak, és olyan lebilincselő élményekre, melyek tökéletesen visszaadják a halálos játékok feszültségét, amely világszerte lebilincselte a közönséget 2021-ben.
Az élményt tovább fokozza a koreai utcai ételkínálat és számos interaktív program, ami szinte életre kelti a sorozat intenzitását – és az egész este teljesen ingyenes!
A rave december 18-án lesz, pont a második évad Netflix-premierje előtt, amely december 26-án debütál. A Squid Game jelenleg a streaming szolgáltató legnézettebb sorozata, hiszen az első 28 nap alatt több mint 1,65 milliárd órát nézték a 2021-es szeptemberi bemutatót követően.
HOZZÁSZÓLÁSOK
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
LoginOLVASD EL EZEKET IS: