Cikkek száma: 6797
onemusic logo

Seth Troxler Avicii menedzsmentjét támadja


Az underground szcéna lázítója, Seth Troxler újabban a legnagyobb dance neveket támadja: múlt héten jelent meg egy, az EDM fesztiválokat éles hangon kritizáló írása (Itt olvasható), ami vírusként söpört végig az interneten, és ami arról is emlékezetes marad, hogy Steve Aokit és Aviciit egyaránt „picsának” nevezte. Troxler ezúttal a Team Avicii felé vette az irányt és indított feléjük szócsatát, feltéve néhány kínos kérdést Avicii menedzsmentjének, Ash Pournourinak, Carl Vernerssonnak és Panos Ayassotelisnek az Ibizán megrendezett International Music Summit részét képező Meet Team Avicii keretén belül.

A telefonos felvételen látható, amint az előadás végén Troxler felszólal. Az előadás maga a beszámolók szerint arról szólt, hogy a csapat az „Avicii brand” növelésére törekszik, valamint arra, hogy azzal növelik az ismertséget, hogy olyan zenét készítenek, „amelyet túl könnyű az embereknek meggyűlölni”. „Két dologgal kapcsolatban szeretnék felszólalni, az egyik, hogy Ti, srácok ugyebár a »pay to play« rendszerben vagytok, azaz a látogatók után is kaptok pénzt pl az Ultrán, a masik pedig a reklámra költött penzekkel kapcsolatosan – szólalt meg Troxler, mint a közönség egyik érdeklődő tagja. „Ugyanúgy kíváncsi vagyok az 50-50%-os írói és produceri díjakra is, amit te kapsz, Ash, azon tűnődöm srácok, ez az egész nem egy napjaink Milli Vanilli helyzete? Ki az, aki ténylegesen megírja a zenéket és egyáltalán mi az, amit a ti zenétek képvisel az egész elektronikus zenei skálát tekintve?”Nos, ez nem igazán 50-50%” – válaszolt Avicii menedzsere, Ash Pournouri.Mindig is Tim (Bergling a.k.a. Avicii) írta magát a zenét, és én az executive producer vagyok, ami azzal jár, hogy néha kevesebb, néha több hozzáadott értéket rakok bele. Nekem is vannak ötleteim, Timnek is vannak ötletei és mi egy közös név alatt olvasztjuk ezeket egybe. A második kérdésedre válaszolva, hogy mit is jelent ez az elektronikus zenének, amit mi csinálunk, nos, mi nem akarunk egyáltalán semmit rákényszeríteni senkire. Ahogy bármelyik másik zenész is, próbáljuk a zenénket minél több emberrel megismertetni. Elektronikus zenével kezdtünk és úgy hisszük, még mindig abban is vagyunk, és úgy gondoljuk, sikerült megőrizni az eredeti hangzásunkat, amely az energikus, felemelő dallamokból áll.” „Vagyunk annyira szerencsés helyzetben, hogy nagy hatással vagyunk a szcénára: nincs semmi olyasmi, hogy azt mondanánk, mindenki minket kövessen, vagy mindenki azt tegye, amit mi teszünk. Csinálunk valamit, amiben hiszünk, és amikor az emberek ezt értékelik, iszonyatosan büszkék vagyunk a munkánkra, de nem úgy, hogy »na, most idejövünk, és megmutatjuk mindenkinek, hogyan is kell csinálni«, az egész nem erről szó. Forrás: inthemix
HOZZÁSZÓLÁSOK

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.

Login
OLVASD EL EZEKET IS:

REKLÁM

Katlan 2025