THG India: új szintre emeli az indiai tehetségek globális jelenlétét a Sony Music és a The Hello Group
Írta: Ostroml
A Sony Music India és a Los Angeles-i központú The Hello Group új közös vállalkozásba kezdett, amely THG Indianéven indult útjára. Az új kezdeményezés célja, hogy áttörést hozzon az indiai zenei piacon, különösen a tehetségmenedzsment és az élő turnék területén, ahol eddig jelentős hiányosságok mutatkoztak. Az együttműködés egyesíti a Sony Music régiós tapasztalatát és piaci jelenlétét a The Hello Group nemzetközi produkciós és menedzsment szakértelmével.
A The Hello Groupot 2016-ban alapította Taylor Jones, aki azóta egy 16 különböző üzletágat működtető, nemzetközi hírű céggé fejlesztette a vállalatot. Portfóliójukban megtalálható a Hello Management, a Hello Music kiadó és a THG Publishing is, amely már olyan világmárkák dalait is katalógusában tudhatja, mint a BTS vagy az ITZY.
A THG India beindítása a Sony Music India részéről egy tudatos lépés, amely globális szintű lehetőségeket kíván biztosítani az indiai előadók számára. Vinit Thakkar, a Sony Music India ügyvezető igazgatója szerint a közös vállalat egy „kritikus híd” lehet, amely nemcsak az országon belüli tehetséggondozást erősíti, hanem lehetőséget nyit a világpiac felé is. Taylor Jones pedig úgy véli, hogy az indiai szcéna kifogyhatatlan inspirációs forrás, és már most hatalmas hatással van a nemzetközi zeneiparra.
A THG India létrejötte a Sony Music korábbi indiai együttműködéseire épít, mint például a Tiger Baby Records vagy a Maddock Films-szel való partnerség. A cél most egyértelmű: világszintre emelni az indiai tehetségeket, és új korszakot nyitni a régió zeneiparában.
HOZZÁSZÓLÁSOK
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
LoginOLVASD EL EZEKET IS: