Cikkek száma: 6797
onemusic logo

Soulja Boy millió dolláros reklámja


Soulja Boy könyvet jelentet meg arról miként lett 16 évesen milliomos. Az amerikai rapper, aki 2007-ben szerzett magának hírnevet a Crank That című dallal, Tini milliomos (Teenage Millionaire) címmel adja ki könyvét, melyben gondolatait és ötleteit osztja meg fiatal kori sikereiről. És persze készül második lemezére a Dre-re. Soulja, igazi nevén DeAndre Cortez Way, így nyilatkozott a Billboard.com-nak: „16 évesen értem el 1 millió dolláros bevételt. Olyan helyről jöttem ahol az emberek nagy része nem élheti át azt amit én, és nem láthat annyit a világból mint én. Ezt szeretném megosztani velük. El akarom mondani hogyan is lettem az aki. Az egyik fejezet címe, Beszéljünk az egzisztenciáról. Mert ez a legfontosabb és ez végig kíséri a karrieremet is. Ha minden negatívumot kizársz és csak a céljaidra koncentrálsz akkor könnyű megszerezni amit szeretnél.” Soulja szerint az egyik legfontosabb tényező karrierjében a modern technika. A most 19 éves sztár saját oldalakat hoz létre, youtube-on, twitter-en és más közösségi portálokon és saját javára fordítja őket. „Az elsők közt voltam a hírességek közül akinek saját Youtube fiókja lett, ha nem az első. Két hónappal az indulás után már regisztráltam.” Soulja közel két millió olvasóval is büszkélkedhet twitter oldalán, melyet naponta frissít.
HOZZÁSZÓLÁSOK

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.

Login
OLVASD EL EZEKET IS:

REKLÁM

Katlan 2025