Cikkek: 13756 | Ma megjelent: 34
onemusic logo

Gondok a Spotify hirdetési üzletágában: elégedetlen hirdetők és gyengülő bevételek

Írta: Ostroml

A világ egyik legnagyobb streaming platformja, a Spotify, komoly kihívásokkal küzd hirdetési üzletága terén. Egy friss Business Insider-jelentés szerint a vállalat ügyfélszolgálata a leépítések után már nem képes az elvárt színvonalat nyújtani, ami a hirdetők körében növekvő elégedetlenséget szül.

Miközben a Spotify felhasználói bázisa folyamatosan nő, hirdetési bevételeik a második negyedévben 1%-kal visszaestek az előző év azonos időszakához képest – annak ellenére, hogy 10 millióval bővült a hirdetés-támogatott előfizetők száma. Az ügyfelek különösen azt kifogásolják, hogy a korábban órákon belüli válaszidők helyett ma már gyakran napokba telik a Spotify reakciója.

A cég az utóbbi időben videós tartalmakra helyezte a hangsúlyt, és elindította saját Kreatív Laboratóriumát, amely új hirdetési formátumokat kínál. Ezek azonban eddig nem tudták eloszlatni a hirdetők aggodalmait, akik továbbra is hiányolják az átláthatóságot és a szolgáltatás stabil minőségét.

Az árképzés szintén viták tárgya: a Spotify a szezonális ingadozásokra hivatkozva indokolja a magasabb hirdetési árakat, de sok partner ezt nehezen fogadja el. A vezetés mindazonáltal bízik abban, hogy a közeljövőben végrehajtott változtatások javítják a helyzetet és stabilizálják a hirdetési bevételeket.

Találj egy eseméyt

Böngéssz az események között, és szerezz új élményeket!

Események
Töltsd fel az eseményedet

Értékesítsd a jegyeidet a OneTicketen!

Esemény létrehozása
HOZZÁSZÓLÁSOK

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.

Login
OLVASD EL EZEKET IS:

REKLÁM

Sneakerness
Óbuda Bay Grand Opening x Óbudai-sziget x SEPT 27
Holy Priest at Arzenal New Date 2025.10.23.