Spotify Partner Program kilenc új országban bővül
A Spotify bejelentette, hogy április 29-től kiterjeszti Partner Programját további kilenc országra, köztük Franciaországra, Belgiumra, Németországra és Svájcra. Az új piacok megnyitása lehetőséget ad a kreatoroknak, hogy még több helyen monetizálhassák tartalmaikat a platformon.
A program kezdetben az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Kanadában és Ausztráliában indult el januárban, és azóta a kreatorok kifizetései több mint 300%-kal nőttek az előző évhez képest. A Spotify Partner Program (SPP) azáltal segíti a kreatorokat, hogy közönségvezérelt kifizetéseket nyújt a Premium felhasználók videómegjelenései alapján, valamint lehetőséget ad a hirdetésekből származó bevételek növelésére.
Növekvő népszerűség a videós podcastok körében
Shekinah George-Lawal, a Spotify egyik vezetője, elmondta, hogy a program indulása óta a videós podcastok fogyasztása több mint 20%-kal nőtt. A kreatorok pozitívan értékelik a programot, amely rugalmasságot és kontrollt biztosít számukra a tartalmaik felett, miközben lehetőséget ad a bevételeik növelésére.
Új lehetőségek a kreatorok számára
A Spotify eltávolítja a dinamikus hirdetési helyeket a Premium előfizetésből, és egy új modellt vezet be, amely hosszú távon kedvezőbb lesz mind a kreatorok, mind a felhasználók és hirdetők számára. A kreatorok továbbra is használhatják az úgynevezett "baked-in" hirdetéseket, amelyekből a bevétel 100%-át megtarthatják.
George-Lawal kiemelte, hogy a program további befektetéseket tervez a videós tartalmakba, beleértve a kreatorok felfedezhetőségének javítását és a podcast epizódok promóciós lehetőségeinek bővítését. A Spotify célja, hogy minden kreator számára lehetőséget biztosítson egy fenntartható és jelentős jövedelem elérésére.
HOZZÁSZÓLÁSOK
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
LoginOLVASD EL EZEKET IS: