Leda Chang lett a Warner Music Group globális katalógusmarketingjének új alelnöke
Írta: Ostroml
A Warner Music Group (WMG) újabb fontos vezetői kinevezést jelentett be: Leda Chang lett a Globális Márka és Közönségkapcsolatok osztály alelnöke a vállalat Globális Katalógus divíziójában. Az új pozíciót Los Angelesben tölti be, ahol közvetlenül Kevin Gore, a divízió elnöke alatt dolgozik majd.
Feladata, hogy megerősítse a WMG „always on” – azaz folyamatos jelenlétű – marketingstratégiáját, amelynek célja, hogy az előadók katalógusai hosszú távon is relevánsak maradjanak, és tovább építsék zenei örökségüket. A stratégia középpontjában a rajongói elköteleződés növelése és a kreatív digitális márkaépítés áll, ami új irányt ad a vállalat globális marketingtevékenységének.
Chang kinevezése szorosan illeszkedik a WMG átfogó katalógusfejlesztési stratégiájába. A közelmúltban Orla Lee-Fisher is csatlakozott a csapathoz, aki a vállalat kettős katalógusstratégiáját vezeti. Az új szervezeti struktúra célja, hogy a cég még hatékonyabban építse művészei márkáit a modern médiatérben.
Leda Chang több mint húszéves tapasztalattal rendelkezik a digitális és közösségi marketing területén. Karrierje során vezető pozíciókat töltött be a Peacock, a Paramount Pictures, az Universal Music Group és az Edelman Digitalvállalatainál is, így jelentős tapasztalatot szerzett a zeneipar, a média és a streaming világában.
Kevin Gore, a Warner Music Group Globális Katalógusának elnöke így nyilatkozott:
„Leda csatlakozása új korszakot hoz a marketing evolúciónkban. Segíteni fog abban, hogy mélyebb kapcsolatokat építsünk a rajongókkal, és tovább növeljük művészeink örökségét a digitális korban.”
„Leda csatlakozása új korszakot hoz a marketing evolúciónkban. Segíteni fog abban, hogy mélyebb kapcsolatokat építsünk a rajongókkal, és tovább növeljük művészeink örökségét a digitális korban.”
Chang hozzátette, hogy izgatottan várja az új kihívást, és inspirálónak tartja a Warner Music csapatának szenvedélyét és elkötelezettségét.
A kinevezés a Warner Music azon törekvését jelképezi, hogy a zenei örökség gondozását és a digitális korszak lehetőségeit egységes stratégiába ötvözze, új szintre emelve a klasszikus katalógusmarketing fogalmát.
A kinevezés a Warner Music azon törekvését jelképezi, hogy a zenei örökség gondozását és a digitális korszak lehetőségeit egységes stratégiába ötvözze, új szintre emelve a klasszikus katalógusmarketing fogalmát.
HOZZÁSZÓLÁSOK
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
LoginOLVASD EL EZEKET IS: