Cikkek: 13071 | Ma megjelent: 22
onemusic logo

Zoe Barton lett a Mom+Pop Music új digitális és marketing ügyvezető alelnöke

Írta: Ostroml

A független Mom+Pop Music kiadó bejelentette, hogy Zoe Barton tölti be a digitális, virális, kereskedelmi és marketing ügyekért felelős ügyvezető alelnöki posztot. Barton több mint tíz év szakmai tapasztalattal rendelkezik az előadófejlesztés, a marketing és a virális stratégiák területén, és ezentúl Michael Goldstone és Thaddeus Ruddtársalapítók irányítása alatt dolgozik majd.

Goldstone szerint Barton érkezése komoly kulturális és zenei értéket jelent a kiadó számára: „Zoe maga is művész, egy igazi látnok. Nagyra értékeljük üzleti érzékét és kreatív ösztöneit, és izgatottan várjuk, hogy lássuk, mit ér el nálunk.”

Barton is lelkesedését fejezte ki: „Megtiszteltetés számomra, hogy csatlakozhatok ehhez a csapathoz. Régóta csodálom a Mom+Pop munkáját, nemcsak az előadók miatt, hanem a mögötte álló szív és integritás miatt is. Büszke vagyok, hogy egy olyan cégnél dolgozhatok, amely szenvedéllyel és céltudatosan vezet.”

Zoe Barton az ORIGIN ügynökségtől érkezik, ahol általános igazgatóként és kreatív vezetőként olyan előadók digitális stratégiáit irányította, mint A$AP Rocky, LISA vagy ONE OK ROCK. Korábban a Warner Records virális marketing részlegének társigazgatója volt, valamint részt vett a Columbia Records virális marketing divíziójának elindításában is.

A Mom+Pop a Pipes Music kreatív és digitális ügynökséggel is együttműködik, amely az előadókkal készített tartalmakért és a közösségi média kampányok stratégiáiért felel. Ezzel a partnerséggel a kiadó célja, hogy tovább erősítse digitális jelenlétét és támogassa a független előadók sikerét.

Találj egy eseméyt

Böngéssz az események között, és szerezz új élményeket!

Események
Töltsd fel az eseményedet

Értékesítsd a jegyeidet a OneTicketen!

Esemény létrehozása
HOZZÁSZÓLÁSOK

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.

Login
OLVASD EL EZEKET IS:

REKLÁM

Sneakerness
Katlan 2025
5. Szerencsi ARTÚR NAPOK