Francia startup reformálná a zenei marketinget a rajongók bevonásával
Írta: Ostroml
A Base for Music nevű francia startup 1,73 millió dollárnyi befektetést szerzett, hogy átalakítsa a zeneipar marketing szemléletét, a rajongói aktivitásra építve. Az alapító, Maxence Bazin célja, hogy mérhető, adatvezérelt kampányokat hozzanak létre, amelyek nemcsak elérik a hallgatókat, de üzletileg is megtérülnek.
Eredetileg független előadókra szabott megoldásuk gyorsan népszerű lett kisebb kiadók és iparági szereplők körében is, mivel olyan eszközöket kínál, amelyekkel a rajongók viselkedése alapján optimalizálható a növekedés és a befektetés megtérülése. A rendszer elemzi a streaming aktivitásokat, demográfiai adatokat és kedvenc előadókat, majd ezeket az információkat összeköti a kampányokkal, így a hirdetők valós időben láthatják, hogyan reagálnak a közönségek.
A most befolyt tőke új piacok meghódítását és nemzetközi terjeszkedést tesz lehetővé. Bazin szerint a digitális marketing még mindig sokszor „fekete doboz”, de platformjuk áttetszővé és hatékonnyá teheti a rajongói elköteleződés monetizálását, egy új típusú üzleti modell révén, amely a művészek és a közönség közti kapcsolatothelyezi középpontba.
HOZZÁSZÓLÁSOK
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
LoginOLVASD EL EZEKET IS: