Zoe Barton a Mom+Pop Music új digitális marketing vezetője
Írta: Ostroml
A független Mom+Pop Music lemezkiadó újabb fontos lépést tett a digitális marketing terén: Zoe Barton csatlakozott a csapathoz, mint a digitális, vírusmarketing, kereskedelem és marketing ügyvezető alelnöke. Barton több mint tízéves tapasztalattal rendelkezik előadóművészek fejlesztésében és kreatív kampányok kidolgozásában, amit most a Mom+Pop javára fordít.
Új szerepkörében Barton kulcsszerepet játszik majd a stratégiai irányvonal kialakításában, különböző osztályok munkájának összehangolásában, és közvetlenül a kiadó társalapítói, Michael Goldstone és Thaddeus Rudd felé fog jelenteni. Goldstone szerint Barton érkezése jelentős kulturális és zenei hatással lesz a vállalatra, kiemelve, hogy „ő egy művész önmagában, egy igazi látnok, akinek tehetségét és kreatív ösztöneit nagyra értékeljük”.
Barton karrierje során dolgozott az ORIGIN cégnél, ahol általános igazgatóként és kreatív vezetőként olyan előadók digitális stratégiáit irányította, mint A$AP Rocky, LISA és ONE OK ROCK. Korábban a Warner Recordsvírusmarketing osztályán vett részt olyan kampányokban, mint Zach Bryan, Omar Apollo, Dua Lipa és Sombr, valamint kulcsszerepe volt a Columbia Records vírusmarketing részlegének elindításában. Többek között részt vett a „Mood” (24kGoldn), „Stay” (The Kid LAROI & Justin Bieber) és Adele „Easy On Me” című dalainak kampányaiban.
A Mom+Pop az Exceleration Music független lemezkiadó-hálózatának tagja, amelyhez többek között a Cooking Vinyl, a Yep Roc és a Bloodshot is tartozik. A vállalat digitális és kreatív kapacitásait a Pipes Music ügynökségen keresztül is bővíti, amely nemcsak a Mom+Pop előadóival dolgozik, hanem más független művészekkel is, tartalomgyártást, közösségi média kampányokat és rajongói fiókok kezelését kínálva.
HOZZÁSZÓLÁSOK
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
LoginOLVASD EL EZEKET IS: